web analytics
9
February , 2012
Thursday

Revista ARMONIA

Portalul SALTMIN MEDIA – Un refugiu pentru minte si suflet.

Berea zilnica mareste riscul de cancer la stomac si colon

Posted by John On August - 26 - 2009

by Madalina CHITU
cotidianul Gandul
bereOamenii de stiinta de la Universitatea McGill din Montreal sustin ca persoanele care beau zilnic bere sau alte bauturi alcoolice tari prezinta un risc de trei ori mai mare de a dezvolta diferite forme de cancer. Mai mult, cercetatorii canadieni spun ca persoanele care beau zilnic cel putin un pahar de alcool sunt expuse riscului de a dezvolta celule cancerigene in organism, comparativ cu cele care beau alcool ocazional sau deloc.
La cercetare au participat 3.600 de barbati, cu varste cuprinse intre 35 de ani si 70 de ani, iar specialistii au monitorizat efectele consumului de alcool asupra organismului. Cele mai frecvente tipuri de cancer inregistrate in randul persoanelor care consuma zilnic alcool sunt cele la esofag, stomac, colon, pancreas, plamani, ficat si prostata.

Expertii de la Universitatea McGill au luat in considerare si tipul de alcool baut si au observat ca numai berea si bauturile spirtoase, nu si vinul, pot spori riscul de a dezvolta aceste forme de cancer. Ei au descoperit ca barbatii care consuma alcool de pana la sase ori pe saptamana prezinta cu 83 la suta mai multe riscuri sa dezvolte cancer la esofag decat abstinentii si persoanele care consuma alcool ocazional, in timp ce cei care consuma alcool zilnic risca de trei ori mai mult sa se imbolnaveasca. “Rezultatele pe care le-am obtinut arata ca cei care au consumat alcool cel mai frecvent de-a lungul vietii au fost expusi si celei mai mari cresteri a riscurilor de a avea mai multe forme de cancer”, spune profesorul Andrea Benedetti, coordonatorul studiului.

Share
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply




Recent Comments

SALTMIN MEDIA is a Romanian-American Portal in Hickory, NC. Our purpose is not only to publish important news and original articles, but to have a different perspective over the spiritual and moral values; to promote respect for Biblical and cultural values and to live according to the spiritual values of real Christianity. We want to be Salt and Light and to offer guidance and taste, to stop the moral entropy of our age and to show the way to those who are searching for it.

Recent Comments

DACA PASARILE NU VOR CÂNTA, CIORILE VOR CRONCANI !

On May-23-2011
Reported by Editor

CUVÂNTUL CA TESTAMENT – Zoe Dumitrescu-Busulenga

On Jul-22-2011
Reported by Editor

INTERVIU CU DARIE DUCAN

On Jul-23-2011
Reported by Editor

ZESTREA DE MOTIVE FLORALE A ROMANIEI

On Aug-8-2011
Reported by Editor

INTERVIU CU TATIANA STEFAN

On Nov-14-2011
Reported by Editor

Doctrina de care avem nevoie

On Jan-8-2012
Reported by Editor

DIN NIMIC …

On Jan-14-2012
Reported by Editor

Laurence Lemoine of France

On Jan-29-2012
Reported by Editor

Colind de Vavila Popovici

On Dec-21-2011
Reported by Editor

VRAJMASIE

On Oct-22-2011
Reported by Editor